Thursday 25 June 2020

MERANCANG BERCUTI DI CAMERON HIGHLAND

Assalamualaikum,

Hari ini rasa macam nak cerita sikit planning nak pergi bercuti selepas PM kita umum PKPP until 31 Ogos 2020. Ini dikira last minit punya planning juga la. So plan nak ke Cameron Highland sebab suke tempat sejuk dan nak pergi rehat-rehat makan-makan.

Tempat penginapan yang menjadi pilihan adalah Nova Highland Hotel. Hotel ini menjadi pilihan sis sebab husband sis request tempat yang view cantik, tapi tak tahu lagi cantik ke x viewnya.Tunggu dan lihat saja la. Lagi satu, Sis ni jenis kalau nak menginap di mana-mana hotel mesti baca review or pengalaman orang dulu baru yakin nak booking. So macam ni la rupa Hotel yang sis booking tu. Tengok macam moden kan. (Gambar by Google)


Untuk bilik sis ambil 1 bedroom Queen Suite sebab tinggal yang ini je pun. Bilik yang sis ambil ni siap dengan breakfast untuk 2 orang. So begini la rupa bilik yang sis booking. Ala-ala tidur dalam aquarium giteww.. (Gambar by Google)
Semua gambar nie sis cilok di google. Nanti entry seterusnya sis akan review pengalaman sis sendri pulak. Harap dipermudahkan percutian sis nanti. Amin.



Bye..!

No comments:

Post a Comment

Korang boleh drop link blog or channel youtube korang.. Nanti kite follow.